loading...
گیمر لایف
Admin بازدید : 2376 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (0)

بعد از این همه مدت، صبر است در نهایت به پایان رسیده است! ما مفتخریم تا شما را "اتومبیلدزدی بزرگ: وایس سیتی داستان های PC نسخه" بتا 3، موسوم به "Hesper آبی". در این بروز رسانی به شما به مقدار قابل توجهی از تغییرات به موتور نیز به عنوان یک بسته نرم افزاری خوب از ماموریت برای تکمیل، بیشتر از فصل اول به بازی همراه با یک زن و شوهر از ماموریت های جانبی و برخی از افزودنی های دیگر در دسترس است اینجا و آنجا پیدا کنید که شما باز شما را از طریق داستان پیشرفت...

 

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

Admin بازدید : 276 پنجشنبه 20 تیر 1392 نظرات (0)

بازی Grand Theft Auto که به اختصار آن را GTA نیز می نامند یکی از پرطرفدار ترین بازی هایی است که کاربران کامپیوتر و کنسول هایی نظیر Play Station و Xbox خاطرات زیادی از آن را به خاطر دارند .

 

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

Admin بازدید : 201 پنجشنبه 20 تیر 1392 نظرات (0)

بازی فوق العاده جذاب و محبوب جی تی ای GTA San Andreas Original که توسط کمپانی پرآوازه و مشهور Rockstar در سال ۲۰۰۵ برای PC منتشر شد ، این بازی شروع یک شگفتی برای نسخه ی بعدی یعنی GTA IV بود، پس از نسخه ی GTA Vice City این نسخه سروصدای بسیار زیادی به پا کرد و کمپانی قدرتمتد Rockstar با انتشار GTA IV طرفدار بیشماری پیدا کرد و در آنجا بود که تمام رقبای خود را کنار زد.

 

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

Admin بازدید : 313 پنجشنبه 20 تیر 1392 نظرات (0)

آماده شوید تا جدیدترین سری از بازی های پرطرفدار GTA را بگونه ای که تاکنون هرگز نظیر آن را ندیده اید تجربه نمایید! این نسخه از بازی پیش از این بصورت انحصاری برای کنسول PC و PS3 عرضه شده بود، سرانجام پس از مدتها انتظار در تاریخ ۱۳ آپریل ۲۰۱۰ برای علاقمندان این بازی برروی پلتفرمهای Xbox 360  نیز منتشر گردید.

 

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

Admin بازدید : 80 پنجشنبه 20 تیر 1392 نظرات (0)

داستان بازی Grand Theft Auto IV در زمان کنونی و در Liberty City به وقوع می پیوندد. شهری که شبیه سازی شده از شهر نیویورک آمریکاست . قهرمان این نسخه Niko Bellic نام دارد . او فردی اهل اروپای شرقی می باشد و در کشور خود در کار قاچاق انسان بوده است اما او دیگر از این کار خسته شده است و قصد دارد تا زندگی تازه ای را آغاز کند و این در حالی بود که Roman ، پسر عموی Niko نیز که در Liberty City زندگی می کرد با فرستادن E-mail های متعدد از او دعوت می کرد که به آنجا برود .

 

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

Admin بازدید : 375 پنجشنبه 20 تیر 1392 نظرات (0)

اگر به ماشین ها علاقه ندارید، پس احتمالا هیچکدام از بازی های مسابقه ای چندان تفاوتی برای شما ندارند. در حقیقت در هر سبک تفاوت هایی وجود دارند. بهترین بازی هایی که در مورد ماشین ها و مسابقات آن ها ساخته شده اند، تفاوت هایی با هم دارند. Burnout خیلی بلند پرواز و خشن است، Forza به طور کامل به واقعی بودن می پردازد و Gran Turismo هم یک نمایشگاه و هم یک دنیای واقعی از مسابقات ماشین است. خب، حالا Test Drive در کدام قسمت قرار می گیرد؟

 

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

Admin بازدید : 53 پنجشنبه 20 تیر 1392 نظرات (0)

download-gta-3.jpg

یکی از معروف ترین بازی ها هستش نیاز یه معرفی نداره GTA 3 در سال ۲۰۰۲ برای pc و کنسلول ها از طرف شرکت Rockstar Game منتشر شد در اول بازی نشون میده داستان از جایی شروع میشه که شما از زندان با دوست خودتون فرار می کنید و وارد دنیای خلاف کارا و تبهکاران میشید که باید ماموریت های ...

 

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

Admin بازدید : 34 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)

f5379_1365180588_fastandfu.jpg

Fast and Furious: Showdown – بازی مسابقه ای برگرفته از نسخه ششم فیلمی با همین عنوان است که هم اکنون نسخه ی PC آن نیز منتشر شده است و پلیرها می توانند نقش کاراکتری خود را بین راننده، تفنگدار، رزم آرا و شیطان صفت انتخاب کنند! وعده وعیدهای بسیار زیادی سازندگان تحویل بازیبازها داده اند. 

 

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

Admin بازدید : 64 یکشنبه 16 تیر 1392 نظرات (0)

j956_boxart.jpg

Ocean City Racing یک بازی اتومبیل رانی در دنیایی آزاد قدرت گرفته از موتور Unreal Engine 3 می باشد. امکانات این بازی از بزرگ ترین، پر جزئیات ترین و زنده ترین دنیای بازی های اتومبیل رانی، فیزیک بی نظیر رانندگی و کیفیت بالای جلوه های تصویری را در بین بازی های اتومبیل رانی به ارمغان می آورد.
حالت بازی زمانی، مسابقه ای و رانندگی آزادانه در محیط های بی نظیر از ویژگی های مهم این بازی می باشند.

 

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

Admin بازدید : 500 یکشنبه 16 تیر 1392 نظرات (1)

b5789_colinmcraedirt2direc.jpg

نسخه دوم بازی DiRT با گرافیکی فوق العاده و بازی روان و بسیار مهیج می خواهد عنوان برترین بازی اتومبیل رانی سال 2009 را از آن خود کند.

 

 برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

Admin بازدید : 581 یکشنبه 16 تیر 1392 نظرات (0)

این بازی از روی سریال تلویزیونی هشدار برای کبرا ۱۱ ساخته شده است و شما در نقش سمیر که راننده ماشین پلیس است می‌باشید. شما بر اساس دستوراتی که فرمانده‌تان می‌دهد و اتفاقاتی که رخ می‌دهد به ماموریت می‌روید و مانع حرکت خودرو‌های قانون‌شکن در سطح شهر می‌شوید.خودروی شما با برخورد با موانع آسیب می‌بیند و بازی بسیار طبیعی طراحی شده است که همین موضوع باعث جذابیت بیشتر بازی خواهد شد.دانلودها امیدوار است از انجام این بازی لذت ببرید.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید
Admin بازدید : 48 یکشنبه 16 تیر 1392 نظرات (0)

 k2135_grid_2_gamewide.jpg

فرنچایز Grid نیز در درجه ی اول تعریفی از واقعیت است و همواره تیم سازنده تفکری خارج از این محدوده نداشته است و امیدواریم از این پس نیز طبق این روال پیش رفته و از چارچوب تعریف شده ی Grid خارج نشوند. در بین کارهای Codemasters می توان به عنوان های مسابقه ای خوبی مثل سری Dirt اشاره کرد که توانست از جنبه های مختلف خوب باشد و نظر منتقدان را جلب کند. اما اکنون عنوانی با نام Grid پا به عرضه گذاشته است که یکی از مدعیان بهترین ریسینگ سال ۲۰۱۳ است و قصد دارد با بزرگان رقابتی نفس گیر داشته باشد. 

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید

Admin بازدید : 209 یکشنبه 16 تیر 1392 نظرات (1)

توضیحات بازی: نسخه ریپک ، تست شده و ورژن جدیدی از بازی بسیار زیبای جنون سرعت : مسابقات زیر زمینی ۲ را برای دانلود آماده کرده ایم.

 

 برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

Admin بازدید : 135 یکشنبه 16 تیر 1392 نظرات (0)

n5645_needforspeedundercov.jpg

 به جرات می توان گفت سری Need For Speed یکی از پر سابقه ترین و قدیمی ترین سری های مسابقه اتوموبیل رانی است که همواره با انتشار نسخه های جدید خود بازیبازان را تشنه سرعت و هیجان هرچه بیشتر می کرد.

 

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

Admin بازدید : 571 یکشنبه 16 تیر 1392 نظرات (0)

دانلود رايگان بازي كامپيوتري نید فور اسپید کربن كم حجم شده Need For Speed Carbon Rip این بازی شباهتهای بسیار زیادی به NFS: Most Wanted دارد، اما اضافه بر این بیشترین چیزی که به چشم میخورد شباهت آن به Initial D است. شما در دره ها و کوهستانها و فراز و نشیب های تند مسابقه خواهید داد و هر لحظه ممکن است توقف بعدی شما مرگ در اعماق دره باشد. البته شباهت هایی به بازی Fast and Furious: Tokyo Drift نیز در Carbon دیده می شود، اما از نظر سابقه Initial D قدیمی تر است و صاحب نام است.قضیه ی اصلی کربن ساده است . 


برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 261
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 513
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 512
  • بازدید ماه : 745
  • بازدید سال : 5,650
  • بازدید کلی : 28,499